دانلود نت دریاچه قو

آموزشگاه موسیقی خورشید کرج
آموزشگاه موسیقی خورشید کرج

دانلود نت دریاچه قو

دریاچهٔ قو، اُپوس ۲۰، یکی از مشهورترین و پرنمایش‌ترین باله‌های جهان است. پیوتر ایلیچ چایکوفسکی، آهنگساز روسی، این باله را در سال ۱۸۷۶ نوشت. شما می توانید از وبسایت آموزشگاه موسیقی خورشید، نت دریاچه قو را دانلود نمایید.

دانلود نت دریاچه قو اثر چایکوفسکی

ما در وبسایت آموزشگاه موسیقی خورشید دسترسی آسان و رایگان هنرجویان به نت قطعات معروف را فراهم کرده ایم. تا قدمی چند برای پیشرفت روزافزون هنرجویان عزیز برداشته باشیم.

دریاچه قو آموزشگاه موسیقی خورشید کرج
دریاچه قو آموزشگاه موسیقی خورشید کرج

آموزشگاه موسیقی خورشید کرج

داستان

در نسخه کلاسیک، نمایش با جشن تولد ۲۱ سالگی شاهزاده زیگفرید (Siegfried) شروع می‌شود. در این سن شاهزاده باید کسی را به همسری برگزیند. شاهزاده مردد و بیمناک به کنار دریاچه‌ای پناه می‌برد. در همین حین متوجه قوی بسیار زیبایی می‌شود که توسط دسته‌ای دیگر از قوها احاطه شده. در گرگ و میش غروب آفتاب ملکه قوها به زنی زیبا به نام اودِت (Odette) تبدیل می‌شود. شاهزاده می‌فهمد جادوگری شیطانی به نام وان روثبارت اودت و دختران ندیمه او را به قوهایی تبدیل کرده است. آنان تنها در طول شب می‌توانند به صورت انسان درآیند. و دریاچه نیز چیزی جز اشک چشم پدران و مادران دختران ندیمه نیست.

اودت به شاهزاده می‌گوید که تنها اگر مردی که قلبی پاک دارد به او ابراز عشق کند، طلسم باطل خواهد شد. اما پیش از آنکه شاهزاده بتواند عشق خود را آشکار کند جادوگر بدطینت ظاهر می‌شود. و او کسی جز یکی از استادان شاهزاده جوان نیست. جادوگر فرمان می‌دهد قوها در دریاچه به رقص آیند. تا مانع تماس اودت و شاهزاده شود.

روز بعد مادر شاهزاده به او دستور می‌دهد عروسی انتخاب کند. اگرچه شاهزاده در ابتدا قادر به انتخاب نیست اما جادوگر با طلسمی دیگر دختر خود، اودیل را به ظاهر اودت درمی‌آورد. و شاهزاده عشق خود را به او ابراز می‌کند. اودت واقعی که در جایی مخفی شده است. و شاهد این صحنه‌ی اندوهناک به سمت دریاچه می‌دود. واکنش او شاهزاده را متوجه فریب جادوگر می‌کند و در پی اودت روان می‌شود.

درحالیکه اودت و دوستانش اندوهگین در دریاچه شناورند، شاهزاده حیله جادوگر را برای او توضیح می‌دهد. اودت او را می‌بخشد اما جادوگر سوگند و ابراز عشق شاهزاده به دخترش را یادآوری می‌کند. شاهزاده و اودت دست در دست هم وارد دریاچه می‌شوند، طلسم باطل می‌شود و قوهای ندیمه به انسان تبدیل می‌شوند. ندیمه‌ها جادوگر و دخترش را به دریاچه پرتاب می‌کنندو غرق می‌شوند. گروه ندیمه‌ها در کنار دریاچه روح شاهزاده و اودت را می‌بینند که از دریاچه خارج شده و به سمت بهشت پرواز می‌کنند.

دانلود ترانه دریاچه قو

دانلود ترانه دریاچه قو اثر چایکوفسکی

آموزشگاه موسیقی خورشید کرج معتبرترین آموزشگاه موسیقی استان البرز و ارائه دهنده مدرک از سازمان فنی حرفه ای کشور