نت Game of thrones

دانلود نت Game of thrones آموزشگاه موسیقی خورشید کرج
نت Game of thrones آموزشگاه موسیقی خورشید کرج

بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام فانتزی است که به‌دست دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکهٔ اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. بازی تاج‌وتخت اقتباسی از مجموعهٔ فانتزی ترانه یخ و آتش نوشتهٔ جرج آر. آر. مارتین است که نخستین رمان آن بازی تاج‌وتخت است. بازی تاج‌وتخت در ۱۷ آوریل ۲۰۱۱ از طریق اچ‌بی‌او در ایالات متحده به نمایش درآمد و در ۱۹ مهٔ ۲۰۱۹ متشکل از ۷۳ قسمت در هشت فصل به پایان رسید.

تیتراژ و موسیقی متن فیلم

تیتراژ سریال بازی تاج‌ و تخت توسط استودیوی تولید الاستیک برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. مدیر نوآوری آنگوس وال و همکارانش موفق به دریافت جایزه امی برای بهترین تیتراژ اصلی برای این مجموعه در سال ۲۰۱۱ شدند. این تیتراژ یک نقشه سه‌بعدی از دنیای خیالی داستان را در نمای داخل یک کره که توسط یک خورشید (که خودش درون یک اسطرلاب قرار دارد) روشن می‌شود، به تصویر می‌کشد. دوربین بر روی زمین حرکت می‌کند تا به مناطقی برسد که اتفاقات این قسمت داستان در آن‌ها رخ می‌دهند. و ساختمان‌ها و سازه‌های شهر با چرخ‌دنده‌هایی با مکانیزم پیچیده از زمین بیرون آیند.

همزمان به‌ همراه پخش موسیقی ابتدای فیلم، نام بازیگران اصلی و دست‌اندرکاران مهم نمایان می‌شود. این تیتراژ بعد از حدود ۱ و نیم دقیقه با نوشتن عنوان مجموعه، نویسندگان و کارگردان به پایان می‌رسد. رامین جوادی موسیقی متن این مجموعه را ساخت. رامین جوادی آهنگساز المانی ایرانی تبار که پیشتر در بسیاری از سریال های پرطرفدار از جمله هشدار برای کبرا 11 و فرار از زندان کارهای زیبایی از او شنیده ایم پیشتر نیز برای ساخت آهنگ های متعدد برای فیلم ها و سریال های متعدد توانسته جوایزی از جمله جایزه ارزشمند بیست و دومین دوره ی جایزه موسیقی فیلم و تلویزیون جامعهٔ آهنگسازان، نویسندگان و ناشران آمریکا شده است.

شما می توانید از وبسایت آموزشگاه موسیقی خورشید، نت ترانه موسیقی متن سریال بازی تاج و تخت را دانلود نمایید.

دانلود نت Game of thrones

ما در وبسایت آموزشگاه موسیقی خورشید دسترسی آسان و رایگان هنرجویان به نت قطعات معروف را فراهم کرده ایم. تا قدمی چند برای پیشرفت روزافزون هنرجویان عزیز برداشته باشیم.

دانلود نت Game of thrones آموزشگاه موسیقی خورشید کرج
نت بازی های تاج و تخت آموزشگاه موسیقی خورشید کرج
دانلود موسیقی فیلم Game of thrones

دانلود تیتراژ اصلی فیلم

د انلود موسیقی متن تمام فصول

آموزشگاه موسیقی خورشید کرج معتبرترین آموزشگاه موسیقی استان البرز و ارائه دهنده مدرک از سازمان فنی حرفه ای کشور